Pages

Sunday, April 4, 2010

welcome to my life!

hari ni mcm biasa...duduk kat rumah doing nothing except walking around in circles....mcm org giler....aku sejak kebelakangan ni asik tidur je tak tahu naper...kat rumah aku tak buat apa2 pun...aku cuma boss my brothers around...haha....

tak syok lah jugak aku suruh sidai baju...termenung tengok tv....stress aku.....aku suruh cuci pinggan...termenung tgk tv...stress aku....mungkin pasal tu kot aku selalu tidur...

tak bleh jadi...i must go somewhere to explore or clear my mind. setakat ni aku duduk kat dpn komputer chating and main game...inilah kehidupan org yg tak de keje..hahaha...esok sklh aku masih tak jmpa seluar sklh aku...ni semua keje abg aku lah tak de hidup nak amik seluar org....dah keje pegilah beli seluar sendiri....ini tak gaji 800 hengget tapi seluar pun tak bleh beli...and dier hutang aku 2 ringgit and aku rasa dier tak ingat pun nak bayar.....hei apalah nak jadi dgn kehidupan aku ni....

No comments:

Post a Comment