Pages

Tuesday, November 2, 2010

CUTI!!!

allright esok cuti!!! so sesaper nk dtg esk dialu-alukan oleh pak guard je XD

so nk buat apa esk...ohh i know i wanna go to mcd at eat!!! hari ni...pendidikan islam ada buat program best lah jugak....masa sebelum balik...sempat lepak ngan muaz ngan amir aizat...

yg bestnya dpt dgr lagu2 BIG TIME RUSH....yes i am a guy and i like big time rush.....kalo korng nk tanya aku "suka justin bieber?" aku akan jawab "aku tak suka dia tapi aku suka lagu dia"...tapi untuk case Big Time Rush aku akan jawab "aku suka big time rush and dia punya lagu"....

i'm not gay...but they are soo awesome when they sing....sesaper yg dgr lagu diorg mesti syok dgr...org yg tak suka....lantak korng.....

BTR rules!!!!

1 comment:

  1. lolz i like Big Time Rush too !! :D
    I mean, i love em soo hard !! and you're not gay .

    ReplyDelete