Pages

Wednesday, November 24, 2010

Nak Pergi~

bosan lah hari ni, tak de shooting....

hari ni tak de shooting sbb 20 org je dpt gi shoot kat kemensah, scene camping. well nk buat camner kan dh tak de rezeki....sebenarnya aku tak dpt pegi sbb aku tak smpt tulis nama :(

well at least i had fun, org cari keja utk dpt duit tapi aku ngan kawan2 ku tak yah nk cari keja, keja yg cari kita tapi harap2 jelah dpt gaji :D

penatlah kalo tak dpt gaji....dari pagi hingga ke petang duduk kat sekolah je, dh lah sepatutnya bdk2 sklh vacation skrang ni, tapi kitorang yg shooting ni kena gi sekolah. segan je pagi2 pakai baju sekolah kluar rumah lagi2 kalo hari sabtu ngan ahad.

bila tgk muka jiran, sumer muka pelik apahal budak ni pakai baju sekolah hari sabtu. nasib baik bukan aku :)

jiran aku sumer tido, kecuali bibik dioranglah

anyways i hope i can get my salary real fast cause i wanna go out with my friends!!! and of course i hope and pray i get my PMR results 7A and above including all my friends.

AMIN~

2 comments:

  1. mmg malu. aku pun malu keluar rumah pakai baju sekolah sbb org tengok. semua org dah cuti, kita je gila pakai baju skola. bkn sabtu ahad je, hari lain pun aku malau jugak

    ReplyDelete