Pages

Wednesday, December 1, 2010

DONE!!!!

YAY!!! ujian UKKM aku kat MRSM dh selesai, tapi aku takut math aku je... :( harap2 jelah dpt terima MRSM(kot)....aku pun tak pasti well kalo tak dpt maksudnya tak dptlah, kalo aku dpt masuk then masuk jelah :D

apa benda aku merepek kat atas ni.

well anyways ujian aku dh habis, so now i can chillax. for your info my UKKM was at MRSM Muadzam Shah, Pahang. So mmg jauh perjalanan tapi bestlah jugak kira ni cuti for my family. Masa UKKM tu pun bukannya aku study pun :P

aku cuma harapkan sains. anyways lepas aku exam tu my family stay satu malam kat inn ni and pada malam tu aku nmpk.....

kucing~

best dpt mkn western and dpt jugak tido ngan selesa, masa balik kitorng gi seremban and shopping jap kat seremban parade, kat situ tak delah special sgt tapi aku dapat beli souvenir :D

aku beli selipar facebook :D

masa tu ada twitter ngan nike punya selipar, tapi aku pilih facebook punya...so aku happy sekarang sebab dapat pakai selipar facebook!!!

1 comment:

  1. selipar facebook? pelik. tapi aku nk tengok! :D apa kata kau amik gambar n letak kat sini? :)

    ReplyDelete