Pages

Wednesday, February 2, 2011

xperia x10 mini pro

Like whoa....

Tak pernah aku ada henpon secanggih ni, thanks to metrowealth aku dpt jugak beli henpon yg impikan selama cuti sklh tahun lepas :P

Smlm tak rasa lapar pun sebab asyik membelek xperia aku ni. Citer dia cmni, smlm aku mintak mak aku kluarkan 800 dr gaji aku because nk beli henpon.

And bila sampai kat ou, parking full nak mampus. Pening kepala pusing sana sini and muaz skali ikut, sebab dia kira last day kat sini and aku buntu it.

Then dpt jugak park. Then bila dh pegi kedai tu, dpt pulak tahu xperia kat situ cuma ada 2 color je. Hijau ngan pink. Ingat kan nk beli hari lain then tauke tu kata hari ni last day promotion.

Ingat senang ke nak dapat original sony ericsson xperia x10 mini pro dlm harga 799 dr harga asal nya 939.

So aku beli jugak warna hijau. At least ori. And hijau dia belakang je. Mula2 tak suka hijau dia last2 bila dh guna mcm tak kisah :)

Well tu jelah kot bye :)
Published with Blogger-droid v1.6.6

No comments:

Post a Comment