Pages

Wednesday, February 2, 2011

problem, problem

kenapa kan, dia suka sangat emotional...

org gurau sikit dah emotional gila mcm nak mampus....fine lah, ni conversation(kat facebook je) kita smlm yg membuat kan dia emotional sesangat...

dia : naper pegi sepang?

me : kemas rumah

dia : pe ko ni?

me : kalo tak faham jgn tanya

dia : ok fine, camni kan ko skrang

me : of course

saper bleh stuju ngan aku, aku cuma bergurau....ni tak. baru sebut satu ayat dah emotional. at least ckp lah lagi skali mcm ni "serious lah"

aku bleh je bg tau jawapan....is it wrong to be playful, argh!!! skrang disebabkan dia emotional nak mampus...dia tak nak bagi module kerja sekolah masa aku tak dtg smlm...

nak tahu mcm mana aku tahu dia tk nk bg hwork aku? dia ckp ni smlm :

dia : pandai2 kau la pikir keje umh yg ckgu bg

serious mcm nak kena penyepak...unfortunately dia pompuan. suka hati dia lah dia nk buat apa dgn hidup dia....nk mati ke, nak toreh tangan ke? who cares....cause i don't aku cuma nak hwork aku saja.....

kalo ko nak emotional mcm ni baik tak payah amik science stream because nnti tmbh stress and ko jadi gila....eh eh knape aku kisah pulak ni? oh aah aku masih manusia, so baik ko kluar je dari kelas tu supaya aku tak payah nak tengok muka ko lagi

menyampah aku nak tengok....ko comment pasal diri aku, ckp muka aku penuh jerawat lah, bongkok lah, muka lawak lah walaupun aku tengah serious....ko ingat aku tak de hati, nak mempermainkan aku....penah aku ada comment2 pasal ko....

mana ada....sumer sekadar gurauan, ko je yg serious sgt smpai bleh mmbuat kan org lain gila....

i'll remind you one more time....aku tak kisah pasal ko dah, aku cuma nak hwork aku. ko pinjam buku rumusan aku so baik ko bg hwork aku if not bnda yg ko salin dr buku aku, aku tak halal kan....

ARGH!!!

phew...nasib ada blog, dpt luahkan sumer bnda, well not everything

1 comment: